بعد از یک غیبت طولـــــــانی دوباره برگشتم
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بعد از یک غیبت طولـــــــانی دوباره برگشتم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
🛍:شبنشینی (بررسی)
دختر خوشگله پستت عالی بود
میشه پین کنی پست منم منتشر شه؟🙍🏻
ناظر ساعت 5:51 دقیقه چرا 🤡💔
کلی منبازم کانا رو بیشتر دوست دارم(〃 ̄ー ̄〃)
عالیییییییییییی 🧸🧋🧋🧃
مرسی عزیزم 🎀💖
کی گفته الان قلبم اکلیلی شده و عین روانی ها دارم میخندم ها؟ کی گفته؟
اصلا 😮💨
😂 😂 اعلام حضور=منو میگه 👀💝
بعلههههه
فیونا و یوری >>>>>>>>>>>>>>>>>
به این مظلوما خیلی هی.ت میدن
هعی 😭💔
✰| [توییت انیمه]⁹ به لیست پست هایی که دوسشون دارم افزوده شد.
توسط Nazii
_________
دوستت دارم 🫂😭🎀
🥲💓
حسودیم شد ایشک 💔😐🤝🏻
عالی🥹
واقعا آکانه و آریم دو موجود زیبای فرا بشرین که نمی دونم چطور آکوا دلش اومد ولشون کنه بره...
فیونا هم... دوسش دارم اما خب یور رو ترجیح میدم ولی نمیگم گناه نداره داره خیلیم داره...
حق میبینم 🫂🎀
راستش من از فیونا خوشم نمیومد خیلی میچسبید به لوید.. ولی بعضی کاراش خیلی گوگولی بود مثلا وقتی با لوید حرف میزد😭😂💞
دقیقاااا